مسولیت اجتماعی مدیران

مسولیت اجتماعی مدیران

مسولیت اجتماعی مدیران

هماهنگي كوششهاي ضروري در مسولیت اجتماعی مدیران براي يك نظام همكاري نياز به يك نظام سازماني ارتباط ها دارد. چنين نظامي از ارتباط ها وكانون ها يا نقطه هاي به هم پيوستن را در بر دارد و اين نظام تنها زماني به كار مي پردازد كه اين كانون ها از سوي اشخاصي كه مديران خوانده مي شوند در اختيار گرفته شوند.از اين رو مي توان گفت كه وظيفه هاي مديران خدمت كردن به عنوان كانال هاي ارتبا طي تا جايي است كه ارتباط ها بايد از پايگا ههاي مركزي عبور كنند. اما از ان جا كه هدف نظام ارتباطي هم اهنگ كردن همه ي جنبه هاي سازمان است چنين پي برده مي شود كه وظيفه هاي مديران به همه ي كارهاي ضروري براي نشاط و سر زندگي و دوام وپايندگي يك سازمان مربوط مي شود و دست كم تا جايي كه اين كارها بايد از راه هم اهنگي رسمي انجام پذيرند چنين است.

گر چه مسولیت اجتماعی مدیران مهم است اما همه ي كاري که از سوي اشخاصي كه پايگاه هاي مديريت را اشغال مي كنند به وظيفه هاي مديريت كه هم اهنگ كردن كوشش ها ي ديگران است پيوستگي ندارد.بخشي از كار چنين اشخاصي گر چه كار سازماني است ولي كار مديريت به شمار نمي ايد. براي نمونه اگر رئيس يك شركت خود به طور شخصي به فروش فراورده هاي شركتش بپردازد يا در نوعي از كار ساخت به كار مشغول شود اين گونه كارها خدمات مديريت به شمار نمي ايند.

احتمال دارد كه همه ي مديران بخش در خور توجهي از كارهاي غير مديريت را انجام دهند. گاهي از وقتها اين كار داراي ارزش بيشتري از كار مديريت انهاست. اين در هم اميختن وظيفه ها يك امر كاستن از دشواري كار است و بيشتر به سبب صرفه جويي است.

مطالب پیشنهادی  فساد اداري و رابطه آن با توسعه سازماني

قیمت این پی دی اف 7000تومان است.

برای ثبت سفارش بر روی دکمه “ثبت درخواست” کلیک و پیامک ارسال کنید.

سوال و یا درخواستی داشتید با کمال میل در خدمت شما هستیم.

تلفن پشتیبانی (جهت سفارش و راهنمایی) : ۰۹۱۲۴۵۳۰۴۲۰

 

4 دیدگاه دربارهٔ «مسولیت اجتماعی مدیران;

  1. بسیار از خدمات و سرویس های شما راضی و خرسندم و بعنوان یک مشتری دوست دارم بقیه هم از رضایتی که از مجموعه شما دارم با خبر بشن. به امید موفقیت های بیشتر برای شما.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 کلیه حقوق مادی و معنوی برای www.unpbook.ir محفوظ میباشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی خواهد داشت.

آسان پرداخت شاپرک درگاه پرداخت زرین پال  معرفی شرکت به پرداخت ملت‎  بانک پارسیان پرداخت الکترونیک سامان شبکه بانکی شتاببانک پاسارگاد وزارت علوم اطلاعیه سازمان سنجش درباره ثبت نام قبول شدگان دکتری 98

تلفن: 09306406056

پشتیبانی پیامکی : 09124530420