بیمه بدنه و ثالث خودرو

انواع بیمه اتومبیل

بیمه بدنه اتومبیل

بیمه شخص ثالث اتومبیل

بیمه حوادث سرنشین اتومبیل  (راننده مقصر )

تاریخچه پیدایش بيمه بدنه در ايران

بیمه بدنه خودرو تقریباً عمری به اندازه خود عمر صنعت اتومبیل سازی دارد .در ایران تا سال1312 بیمه اتومبیل در ایران منحصر به چند دستگاه کامیون بود که از طرف شرکت های وارد کننده به طور اقساط به فروش می رسید. فروشندگان برای تأمین سرمایه تا پایان باز پرداخت اقساط، کامیون ها را در مقابل پیش آمدن حوادث یا آتش سوزی به نفع خود بیمه می کردند. بعدها در سال 1312 با انعقاد قرارداد راه‌آهن سراسری ایران به علت فعالیت دامنه دار حمل و نقل بر تعداد کامیون ها افزوده شد و بیمه اتومبیل در ایران رونق بیشتری پیدا کرد. از سال 1308 تا 1315 شرکت جنرال اکسیدان که جزء گروه فارلر بود، امور مربوط به بیمه اتومبیل را در ایران انجام می داد. سپس نمایندگی شرکت بیمه آلیانس اونداستو نگارتر وارد فعالیت بیمه ای شد و پس از تأسیس شرکت سهامی بیمه ایران در آبان‌ماه 1314 که با سرمایه20میلیون ریال شروع به کار کرده، اتومبیل ها را این سه شرکت بیمه می‌کردند.

در اواخر سال1314 و اوایل سال 1315 به علت آتش سوزی پی‌درپی کامیون ها بیمه اتومبیل در ایران دچار بحران های شدید شد که شرکت های گروه فارلر از صدور بیمه نامه اتومبیل امتناع کردند و شرکت های سوئیس ناسیونال و آلیانس اونداستو نگارتر آلمان به‌طور محدود و با احتیاط کامل به صدور بیمه نامه ادامه دادند.

با آغاز جنگ جهانی دوم ادامه فعالیت های بیمه های کامیون و اتومبیل های شخصی دچار وقفه نسبتا ً طولانی مدتی شد. البته پس از خاتمه جنگ دوباره بیمه اتومبیل به روند صعودی خود ادامه داد تا آن‌جایی که در سال 1346 حدود سی درصد از خودروها زیر پوشش بیمه ای بودند.

مطالب پیشنهادی  اصول بازاریابی (بازاريابي و فروش بيمه)

برای ثبت سفارش بر روی دکمه “ثبت درخواست” کلیک و پیامک ارسال کنید.

سوال و یا درخواستی داشتید با کمال میل در خدمت شما هستیم.

تلفن پشتیبانی (جهت سفارش و راهنمایی) : ۰۹۱۲۴۵۳۰۴۲۰

 

قیمت این پاورپوینت 26500 تومان است.

خرید اینترنتی

10 دیدگاه دربارهٔ «بیمه بدنه و ثالث خودرو;

  1. ممنون از پاسخگویی به موقع شما به سؤالاتی که داشتم و پیگیری و تحویل فایل که خریدم. سفارش از طریق وبسایتتان آسان بود و در کل از انتخاب سایت شما راضی بودم.

  2. خدمات شما بسيار سريع و قابل اطمينان انجام ميشه و از اين بابت باعث آسودگي خيال بنده هست وقتي سفارشي رو ثبت ميكنم

  3. عرض خداقوت به شما…کارتون بسیارعالی وسالم واینکه در سریع ترین زمان خدمت رسانی میکنید….ازهمه شما دوستان خوبم تشکر ویژه دارم….سپاس فراوان🤚🌹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 کلیه حقوق مادی و معنوی برای www.unpbook.ir محفوظ میباشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی خواهد داشت.

آسان پرداخت شاپرک درگاه پرداخت زرین پال  معرفی شرکت به پرداخت ملت‎  بانک پارسیان پرداخت الکترونیک سامان شبکه بانکی شتاببانک پاسارگاد وزارت علوم اطلاعیه سازمان سنجش درباره ثبت نام قبول شدگان دکتری 98

تلفن: 09306406056

پشتیبانی پیامکی : 09124530420