کسب وکار خانگی واینترنتی

کسب وکار خانگی واینترنتی

کسب وکار خانگی واینترنتی

یکی از مهمترین مسائل کشورها در دنیای امروز و به خصوص کشورهای در حال توسعه با جمعیت نسبتاً جوان که نظام های سیاسی این جوامع را با چالش جدی روبرو کرده است، مسأله افزایش نرخ بیکاری است. طبق تحقیقات انجام شده،یکی از راهکارهای حل این مشکل، راه اندازی کسب و کارهای کوچک است. طبق آمار و اطلاعات مربوط به سایر کشورها در بین کسب و کارهای کوچک و متوسط، کسب و کارهای خانگی به علت مزیتهایی که دارند به سرعت توسعه یافته و سهم بهسزایی در کاهش نرخ بیکاری و توسعه اقتصادی و اجتماعی این کشورها داشته اند. کسب و کارهای خانگی از نظر ایجاد شغل،نوآوری در عرضه محصول یا خدمات، موجب تنوع و دگرگونی زیادی در اجتماع و اقتصاد هر کشور می شوند. این نوع کسب و کارها می تواند به عنوان یکی از راهکارهای توسعه اقتصادی عمل کند و زمینه مناسبی برای کسب درآمد می باشد. پژوهش حاضر که به شیوه مروری و با استفاده از منابع اینترنتی و کتابخانه ای انجام شده، تلاش دارد به بررسی کسب و کارهای خانگی و اهمیت و نقش آن ها در اشتغال زایی پرداخته و راهکارهایی در این زمینه ارائه داده است.

درباره کسب وکار خانگی

هدف از جمع آوری مطالب این نوشتار، آشنایی با مبحث «کسب وکار خانگی» و فرصت هایی است که این کارآفرینی این مشاغل می تواند در جهت رفع بیکاری از سویی و تولید ثروت از سوی دیگر ایجاد نمایند. حقیقت آن است که مشاغل خانگی به دلیل مزایای خاص خود در جهت رفع بیکاری بسیار موثر بوده و کشورهایی که برنامه هایی را برای تقویت این مشاغل به کار گرفته اند به نتایج موفقیت آمیزی نیز رسیده اند. ایجاد اشتغال با حداقل سرمایه، امکان کار کردن به صورت پاره وقت، دوره آموزشی کوتاه مدت، عدم نیاز به فضای خاص و … قابلیت های انکارناپذیری است که این گونه مشاغل داشته و ضرورت توجه جدی به این مسئله را آشکارتر می سازند.

مطالب پیشنهادی  اصول بازاریابی (بازاريابي و فروش بيمه)

در کشور ما هرچند این گونه مشاغل سابقه تاریخی دارند ولی برنامه خاصی برای شناسایی، حمایت و یا نظارت بر آنها پیاده نشده و توانمندی و ظرفیت این مشاغل در پیشبرد اهداف اقتصادی کشور ناشناخته باقی مانده است و امیدواریم که این نوشتار فتح بابی برای توجه جدی تر مسئولان محلی به ظرفیت های این گونه مشاغل بوده و منجر به برداشتن گامی دیگر در جهت کاهش بیکاری در منطقه گردد.

برای ثبت سفارش بر روی دکمه “ثبت درخواست” کلیک و پیامک ارسال کنید.

سوال و یا درخواستی داشتید با کمال میل در خدمت شما هستیم.

تلفن پشتیبانی (جهت سفارش و راهنمایی) : ۰۹۱۲۴۵۳۰۴۲۰

قیمت این پاورپوینت 26500 تومان است.

خرید اینترنتی

7 دیدگاه دربارهٔ «کسب وکار خانگی واینترنتی;

  1. سلام و خسته نباشيد، نظم و دقت و سرويس دهي عالي، چندين بار از خدمات عالي شما استفاده كردم،
    خيالم راحت كه همه چي هم به نحو احسنت هم سر موقع انجام ميشه، واقعا دست مريزاد

  2. سلام، من به تازگی به جمع مشتریان شما اضافه شده ام .
    در اولین درخواست پشتیبانی با خوشرویی و همکاری فوق العاده تیم شما روبرو شدم.
    امیدوارم این همکاری همیشگی و دوطرفه باقی بمونه . شاد باشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 کلیه حقوق مادی و معنوی برای www.unpbook.ir محفوظ میباشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی خواهد داشت.

آسان پرداخت شاپرک درگاه پرداخت زرین پال  معرفی شرکت به پرداخت ملت‎  بانک پارسیان پرداخت الکترونیک سامان شبکه بانکی شتاببانک پاسارگاد وزارت علوم اطلاعیه سازمان سنجش درباره ثبت نام قبول شدگان دکتری 98

تلفن: 09306406056

پشتیبانی پیامکی : 09124530420